sobota, 2 czerwca 2012

DAY_71 - Day 1 - SLAYER KURWAAAAAAAAA!!!!!

No dobra ludzie czas na małe sprawozdanka z Pierwszego dnia Ursynaliów. Kolejki,kolejki, kolejki do wszystkiego noooooo. To była ta część z narzekaniem a teraz reszta. No więc, masa ludzi (metali głownie) [Duże stężenie metali ciężkich]. Spotkałam masę, ,mój tata tez tam był i tuz przed Slayerem dałam tacie torbę co oznaczało Mosh. Mój stary też podobno zachrzaniał w pogo C: Heh i spotkałyśmy pana Informatyka XD. Może jak by mi nie szło to może by mi pomógł, ale kto go tam wie, Tak mnie wszystko boli, a mimo wszystko byłam jeszcze z Anią i Pauliną na Crazy wave, oraz z Pauliną byłyśmy jeszcze na drugiej podobnej temu atrakcji . Było zajebiście +  wszyscy Ci co nie poszli z samego niechcenia, to ich    pozdrawiam, bo było zajebiście. Zdjęcie obok jest moim ulubionym zdjęciem z dzisiaj, i jużnie mogę się doczekać Nightwisha i Gojiri najbardziej chyba <3 <3 <3 a więc następna notatka jeszcze dzisiaj ale to z dnia drugiego. <3

3 komentarze: